مقالات

نکات مهم برای سفارش قلک خیریه و استند برای کمک به موسسه بهراد

از چه راه هایی می توان به موسسه خیریه بهراد کمک نمود؟

از چه راه هایی می توان به موسسه خیریه بهراد کمک نمود؟

کمک به همنوعان، رسمی دیرینه است که همه ادیان بر آن تاکید داشته اند. دین مبین اسلام نیز همانند سایر ادیان آسمانی بر این امر صحه گذاشته است. علاوه بر آن، در فرهنگ اصیل ایرانی، همواره دستگیری از نیازمندان یک سنت کهن به شمار رفته است. مردمان ایران زمین در شادی و غم یکدیگر شریک بوده اند و در مراسم های مختلف به هم تبریک و یا تسلیت گفته اند. یکی از روش های نوینی که در عین ابراز همدلی با عزیزان مان، کمک به نیازمندان را نیز مورد هدف قرار داده، ارسال استند تسلیت و استند تبریک است. موسسه خیریه بهراد با هدف کمک به نیازمندان وظیفه تهیه و ارسال انواع استندهای تبریک و تسلیت و قلک خیریه را بر عهده گرفته است. بدیهی است که مشارکت در چنین امری می تواند ضمن شراکت در غم و شادی عزیزان مان، در امر پسندیده نیکوکاری نیز سهیم خواهیم بود. در ادامه با شرایط سفارش قلک های خیریه و استندهای تبریک و تسلیت موسسه بهراد بیشتر آشنا خواهید شد.

آشنایی با موسسه خیریه بهراد

موسسه خیریه بهراد بنکدار سازمانی مردم نهاد، غیردولتی و غیرانتفاعی بوده که بر اساس ایده و پیگیری های مادر بهراد فعالیت ‌های خود را شروع نموده است. درباره انگیزه تشکیل این موسسه باید گفت از زمانی که بهراد در چهارم بهمن ماه و در سن ۶ سالگی در اثر ابتلا به بیماری سرطان درگذشت؛ این موسسه با حمایت حامیان، خیران و با دریافت مجوز قانونی، از بهمن ۱۴۰۰ شروع به فعالیت کرد. امروزه خیران و نیکوکاران به وسیله های مختلف مانند قلک خیریه، استند تسلیت و استند تبریک با این موسسه مشارکت کرده و واسطه ای شایسته برای کمک به نیازمندان می شوند.

راه رستگاری، کمک به نیازمندان است

دین مبین اسلام از مومنان خود می خواهد که هم منافع و مصالح خویش و هم منافع دیگران و جامعه را در نظر داشته باشند و تحقق اموری را که به نفع دیگران و جامعه است توصیه کرده و رستگاری شخصی را تا حد زیادی به آن پیوند می زند. دین اسلام در عین اینکه افراد را به رستگاری دعوت می کند، راه اندیشیدن به دیگران، نیکی کردن به آنان، کار به نفع جامعه و عموم را نشان می دهد. قواعد و اصول اخلاق اسلامی تماماً در جهت این هدف است. هدف از عبادات مالی مانند خمس، زکات، صدقه، فطریه و قربانی همین است.
پیامبر اسلام حمایت از فقرا، سرپرستی یتیمان، کمک به زنان بیوه و سالمندان، پناه دادن به مسافران، حمایت از بیماران، حمایت از معلولان را از پر ثواب ترین کارهای انسان دانسته است. انفاق در اسلام مهم بوده و هدف این است که بدون توقع بوده و یا بهتر بگوییم فقط از خدا توقع داشته و برای دیگران مفید باشیم. در قرآن کریم و روایات، مؤمنان به این امر تشویق شده اند. کمک به همنوعان به هر شکلی که باشد امری شایسته و انسانی محسوب می شود. شما می توانید به وسیله قلک خیریه، استند تسلیت و استند تبریک موسسه بهراد گامی بزرگ در کمک به همنوعان خود بردارید.
خداوند متعال این قلمرو را برای آزمایش آفرید و انسان ها را در سطوح مختلف بر اساس حکمت های بسیار آفرید. به همین دلیل، کسانی که از وضع مالی خوبی برخوردارند، باید مشیت الهی را به خوبی درک کنند و نسبت به نیازمندان بی تفاوت نباشند؛ بلکه یاری آنان بشتابند. خداوند متعال در قرآن بیشتر به نام «رحمن» شناخته شده و بندگان خود را به مهربانی و شفقت توصیه کرده است. به همین دلیل، طعم ایمان با شفقت احساس می شود. ثمره شفقت شریک شدن در مشکلات نیازمندان است. شراکت در مشکلات دیگران از راه های مختلفی امکان پذیر است. یکی از راه های پسندیده درخواست قلک خیریه، استند تسلیت و استند تبریک از موسسه خیریه بهراد بوده که همه منافع آن صرف کمک به بیماران و نیازمندان می شود.
کمک به نیازمندان، بیماران و گرفتاران یکی از مهم ترین اصول انسانی اسلام است. نکته اصلی این است که بدون انتظار چیزی در مقابل، کمک کنید و فرصت هایی را که زندگی ارائه می دهد به اشتراک بگذارید. برای داشتن حس به اشتراک گذاری، درک همنوعان به عنوان یک کل ضروری است. لازم است هر رویدادی را در هر زمینه ای از زندگی خود به خوبی تجزیه و تحلیل کنیم و بدون اتلاف در هر لحظه و مدت زمانی که زندگی می کنیم و نفس می کشیم، معنادار زندگی نماییم.
پیامبر(ص) ما را تشویق می کند که برای دیگران مفید باشیم. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: «هیچ یک از شما مؤمن واقعی نخواهد بود؛ مگر اینکه آنچه را برای خود دوست دارد برای برادرش دوست داشته باشد» (روایت بخاری و مسلم).
با این روایت مشخص می شود که یکی از ماموریت های اولیه ما کمک های متقابل است. پس بیایید به هم یاری کرده و از ارائه کمک خود دریغ نکنیم. بیایید متحد باشیم و بر ضد حرص، طمع و خودمحوری خود حرکت نماییم. یاری به همنوعان و نیازمندان برای جلب رضایت خداوند عبادت است و مایه خوشبختی کسانی بوده که کمک می گیرند و نیز افرادی که از خود می بخشند.
روایت است که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: «هر کس غم و غصه مؤمنی را برطرف کند، خداوند غم و اندوه آخرت را از او رفع می نماید». این یک اقدام ضروری برای رفاه جامعه و بشریت است. همه ما شاهد این واقعیت هستیم که هیچ چیز زیباتر از همبستگی و برادری نیست. ارزش‌هایی که باعث می‌شود شما لبخند بزنید، تسکین دهد و نجات دهد.
فقیران، یتیمان، بی‌ خانمان ‌ها، سالمندان، معلولان و بیماران را فراموش نکنیم و در نظر داشته باشیم که هرکس به همنوع خود کمک کند، خداوند او را یاری خواهد کرد. به هر حال، یکی از راه هایی که منبع ثروت مسلمان به شمار می آید، انفاق در راه خداست. یکی از روش های انفاق در راه خدا مشارکت در قلک خیریه، استند تسلیت و استند تبریک موسسه خیریه بهراد است. بدین ترتیب ضمن کمک به نیازمندان پیام تبریک یا تسلیت خود را به عزیزانتان رسانده اید.
همانا خداوند عزوجل می فرماید: «پس تا می توانید از خدا بترسید، گوش فرا دهید، اطاعت کنید، به نفع خودتان صدقه دهید؛ زیرا آنان که خود را از طمع خود محافظت می کنند، سعادتمند خواهند شد». (سوره ۶۴، آیه ۱۶) « کسانی که صدقه داده و به خدا وام صادقانه می‌ دهند، برایشان چند برابر می‌ شود و برایشان پاداش بزرگی است». (سوره ۵۷، آیه ۱۸)
هر فردی این توانایی را دارد که به کسی کمک کند. پس بیایید یاد بگیریم که رفاه همنوعان را برای خود در اولویت قرار دهیم. اگر هر یک از ما سعی کنیم اطراف خود را تغییر دهیم، با هم می توانیم جهان بهتری داشته باشیم. بیایید بیش از این دریغ نکنیم. بیایید دست خود را به سوی کسانی که به آن نیاز دارند دراز کنیم. انفاق کنیم؛ هر چقدر هم که باشد. بیایید کمک کنیم، مهم نیست از چه وسیله ای استفاده می نماییم. قلک خیریه، استند تسلیت و استند تبریک راه هایی برای کمک به همنوعان محسوب می شود که در ادامه با شرایط سفارش آنها آشنا خواهید شد.

pic 4 - نکات مهم برای سفارش قلک خیریه و استند برای کمک به موسسه بهراد

چطور با خیریه همکاری کنیم؟

قلک خیریه بهراد

واحد قلک موسسه خیریه بهراد از بهمن سال ١۴۰۰ فعالیت خود را در زمینه توزیع قلک خیریه شروع کرده و در حال حاضر بخشی از هزینه های زندگی کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و درمان بیماران مبتلا به سرطان از طریق قلک خیریه بهراد تامین می شود.

انواع قلک خیریه بهراد

در موسسه خیریه بهراد دو نوع قلک خیریه ارائه می گردد؛

  • قلک فلزی کوچک – این نوع قلک مخصوص خانه، مغازه و فروشگاه های کوچک بوده که با تکمیل اطلاعات و سفارش به دست درخواست کننده می رسد.
  • قلک پلکسی بزرگ – این نوع قلک بیشتر مناسب مراکز تجاری، بیمارستان ‌ها، کلینیک ها و … است.

داوطلبان نیکوکار می توانند با سفارش قلک خیریه به صورت آنلاین یا تلفنی قلک خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرند.

نکات ایمنی مهم در خصوص تحویل قلک خیریه بهراد

  • همکاران خیریه بهراد با ارائه کارت شناسایی معتبر اقدام به برای جمع آوری قلک خیریه می کنند.
  • قلک خیریه در کیسه های پارچه ای با آرم موسسه در حضور شما پلمپ می شود.
  • در مدت ۴۸ ساعت بعد از تحویل قلک خیریه برای شما مبلغ قلک پیامک می گردد.
  • در صورت مشکوک شدن به افراد تحویل گیرنده بهتر است مراتب را سریع به موسسه خبر بدهید.
  • پیش از تحویل قلک خیریه پیامک برای شما ارسال شده و نام و نام خانوادگی گیرنده در آن قید می گردد.

جهت دریافت رایگان قلک خیریه بهراد کافیست با شماره ۰۹۰۰۱۰۷۸۸۸۸ تماس بگیرید.

استند تسلیت و استند تبریک

از دیرباز مردم جهان به خصوص ایرانی ها در غم و شادی یکدیگر شریک بوده اند و عزیزان خود را در چنین شرایطی تنها نگذاشته اند. به طور مثال، همواره مردم ایران در مراسم خاکسپاری، شب سوم، شب هفتم، چهلم و سالگرد درگذشتگان خود شرکت کرده اند. در این نوع مراسم ها، نزدیکان متوفی با اهدای تاج گل . استند تسلیت و بنر با خانواده در گذشته ابراز همدردی می کنند. این کار با هدف زنده نگه داشتن یاد شخص فوت شده و تسلی خاطر بازماندگان صورت می گیرد.
با سفارش استند تسلیت و استند تبریک مهر و علاقه خود را به عزیزانتان هدیه می کنید و از طرفی دیگر راهی را برای کمک به نیازمندان و بیماران باز کرده اید و در این امر سهیم بوده اید.
سفارش تاج گل برای مراسم عزاداری سنت زیبایی است؛ اما طول مدت مصرف آن به همان زمان مراسم محدود می شود و دیگر هیچ. در حالی که عرض تسلیت به وسیله استند تسلیت موسسه خیریه بهراد علاوه بر ماندگاری همیشگی اش، اثر خیر و برکت خود را در طول زندگی شما به جای خواهد گذاشت.

استند تسلیت و استند تبریک چیست؟

استند تسلیت و استند تبریک نوعی بنر بوده که بر روی پایه های مخصوص تعبیه شده و در هر اندازه و طرح قابل سفارش است. این استند مناسب همه نوع مراسم بوده که متناسب با موضوع آن متن و طرح مورد نظر برای سفارش دهنده چاپ می گردد. مزیت استندها نسبت به تاج گل های طبیعی ماندگاری بیشتر آنها بوده و هدف از سفارش آن‌ها جلب توجه و ابراز تبریک و تسلیت با عزیزان تان است. این محصولات برای ادارات و سازمان ها بسیار مناسب تر از تاج گل های طبیعی هستند.
طراحی استند تسلیت و استند تبریک هم بر اساس سلیقه شخصی افراد و هم بر طبق طرح های آماده موسسه بهراد امکان پذیر است. این طرح های از پیش تعیین شده می‌ توانند برای انتخاب بسیار کمک ‌کننده باشند.

نکات مهم برای سفارش استند تسلیت و استند تبریک

با سفارش استند تسلیت و استند تبریک موسسه بهراد برای مناسبت های مختلف ضمن ابراز همدلی با عزیزان تان در کار خیر کمک به نیازمندان و بیماران شریک خواهید شد. لازم است قبل از سفارش استند به موارد زیر توجه کنید؛

  • نصب و جمع‌آوری استند تسلیت و استند تبریک پیش از آغاز مراسم و پس از پایان آن توسط همکاران موسسه بهراد انجام می‌گیرد.
  • چنانچه نیاز به زمان استقرار بیشتر از مدت مشخص استندها بود موسسه را در جریان بگذارید.
  • برای سفارش استند تسلیت و استند تبریک ضمن مشخص کردن ابعاد آن بخش «خطاب به…» و «از طرف…» را معین کنید.
  • چنانچه سفارش فوری کمتر از ۴۸ ساعت دارید، سفارش تنها از طریق تماس با شماره ۰۹۰۰۱۰۷۸۸۸۸ میسر است.

مزایای استند تسلیت و استند تبریک

از مزایای استند تسلیت و استند تبریک می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • در سایزهای مختلف قابل سفارش است؛
  • وزن کمی دارند و حمل و نقل آنها بسیار آسان است؛
    آن‌ها را می توان در فضاهای داخلی و خارجی استفاده کرد؛
  • قیمت آنها نسبت به تاج گل های طبیعی مناسب تر است؛
  • نوشته‌ های مکتوب و تصاویر استندها بسیار تاثیرگذار هستند؛
  • نصب استند تسلیت و استند تبریک بسیار راحت است؛
  • با سفارش آنها می توان در فعالیت‌های خیریه موسسه بهراد مشارکت کرد.
pic 3 - نکات مهم برای سفارش قلک خیریه و استند برای کمک به موسسه بهراد

موسسه خیریه بهراد بنکدار حامی کودکان بی سرپرست و بدسرپرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *